ПОЛОЖЕННЯ
про проведення предметних тижнів у КЗ "Полтавський ліцей" у 2018/2019 навчальному році
1. Основні поняття:
Предметний тиждень – це комплекс навчально – виховних заходів, спрямованих на розвиток творчості учнів, поглиблення та поширення знань з предметів, збагачення фахового досвіду вчителя.
Предметні тижні проводяться з різних навчальних предметів (як одного предмета, так і поєднання кількох суміжних).
Для участі в них запрошують колег по роботі, творчі колективи школи, батьків, громадськість.
1.1. Завдання тижнів:
· забезпечити найсприятливіші умови для вивчення та розвитку творчості учнів, пошуку обдарованих дітей;
· стимулювати активну творчу працю учнів у процесі навчання;
· підвищити інтерес до профільних та інших предметів, поглибити знання школярів;
· сприяти навчальній, громадсько-організаційній, культурно-мистецькій діяльності учнів.
1.2. Функції предметних тижнів
Організаційна. Тижні дають можливість внести цікаві заходи та прийоми у навчально-пізнавальний процес, удосконалити організаційні здібності вчителів та учнів.
Діагностична. Під час предметних тижнів є можливість отримати динамічну інформацію про розвиток професійного рівня вчителів та особистісний розвиток учнів.
Моделювання. Під час планування тижнів мають бути передбачені принципово нові форми навчально-виховної діяльності учнів.
Пропагандистська. Зміст тижнів спрямований на інформування учнів про досягнення науки й техніки.
Предметні тижні мають включати заходи, виставки, вікторини, змагання, інтелектуальні ігри, свята, вечори, індивідуальні та групові конкурси дитячої творчості. Кожен тиждень повинен мати інформаційне забезпечення.
2. Організація і порядок проведення предметного тижня
2.1. Предметний тиждень проводиться відповідно до плану роботи школи.
2.2. План підготовки та проведення предметного тижня погоджується у заступника директора з навчально-виховної роботи не пізніше, ніж за 5 днів до початку його проведення.
2.3. Організатором предметного тижня є шкільне методичне об'єднання
2.4. Учасниками предметного тижня є:
- усі вчителі, що викладають предмет чи групу дисциплін освітньої галузі, з яких проводиться предметний тиждень;
- учні школи, що вивчають предмет чи освітню галузь, з яких проводиться предметний тиждень;
2.5. У рамках предметного тижня можуть проводитися:
- предметні олімпіади;
- нетрадиційні уроки з предметів;
- позакласні заходи ;
- виставки, вікторини, змагання, інтелектуальні ігри, свята, вечори, індивідуальні та групові конкурси дитячої творчості.
Кожен тиждень повинен мати інформаційне забезпечення.
2.6. Проведення предметного тижня повинно супроводжуватися різноманітною наочною інформацією, що розташовується в різних приміщеннях школи (з попереднього погодження із заступником директора з навчально-виховної роботи).
2.7. Проведення заходів має бути анонсовано на шкільному сайті в розділі «Новини».
2.8. В день проведення заходу, після його закінчення в розділі «Новини» на шкільному сайті має бути розміщена відповідна інформація.
3. Підведення підсумків
3.1. За підсумками предметного тижня найбільш активні учасники (як учителі, так і учні) з метою заохочення нагороджуються грамотами.
3.2. Після закінчення предметного тижня на засіданні методичного об'єднання проводиться аналіз заходів, організованих у ході тижня.
3.3. За підсумками предметного тижня заступнику директора з навчально-виховної роботи здаються такі документи:
· плани відкритих заходів;
· аналіз підсумків предметного тижня, що має містини наступне:
- роздруковані фотографії (формат А6) з підписами у вигляді паспарту в правому нижньому куті (по 1 з кожного заходу).
- презентацію, виконану в програмі Microsoft office Power Point (електронний і друкований вигляд).
3.4. Керівник шкільного методичного об’єднання оформлює папку за результатами предметного тижня, в якій мають бути такі документи:
- план проведення предметного тижня;
- плани, сценарії усіх заходів;
- роздруковані фотографії (формат А6) з підписами у вигляді паспарту в правому нижньому куті (по 1 з кожного заходу).
- презентація, виконана в програмі Microsoft office Power Point (електронний і друкований вигляд).
Графік
проведення предметних тижнів у 2018/2019навчальному році
№ з/п | Назва | Термін | Форма узагальнення | Відповідальний | Примітка |
1 | Тиждень фізичної культури | Вересень | Звіт | Балакіна Ю.М. | |
2 | Тиждень художньо-естетичного циклу | Листопад (І тиждень) | Логвиненко Н.Ф. | ||
3 | Тиждень біології, хімії та фізики | Листопад (ІІ тиждень) | Смирнова О.А | ||
4 | Тиждень історії, правознавства та географії. | Грудень (І тиждень) | Полатайко С.М. | ||
5 | Тиждень німецької мови | Грудень (ІІ тиждень) | Гребенюк О.В. | ||
6 | Тиждень математики | Січень (ІІ тиждеь) | Понкратенко О.В. | ||
7 | Тиждень російської мови та зарубіжної літератури | Січень (ІІІ тиждень) | Рак О.О., Веремчук Ы.С. | ||
8 | Тиждень початкових класів | Лютий (І тиждень) | Вчителі початкових класів | ||
9 | Методичний тиждень | Лютий (ІІ тиждень) | Смирнова О.А. | ||
10 | Тиждень української мови та літератури | Березень (І тиждень) | Габор О.П. | ||
11 | Тиждень книги | Березень (ІІ тиждень) | Труш Л.В. |
Коментарi